Chaiiiii

Mmm.. säger jag bara, sitter här och dricker Chailatte hemma! Smakar nästan lika bra som på Espresso House! Kanske för att det är deras pulver jag köpt! Så enkelt, bara att blanda lika delar varmt vatten och varm mjölk ( i mitt fall, sojamjölk) Har lagt burken på min ostängda resväska så jag inte glömmer ta med den hem över jul!

Undrar just om den där väskan kommer att gå att stänga. Mamma sa att jag ju faktiskt inte behöver ta med mig så mycket och menade på att jag ju faktiskt har ett par fulla garderober med kläder kvar därhemma... men det är så mycket annat som ska med också, trots att de flesta julklapparna ligger i en stor påse bredvid!

Ses nästa år, Stockholm!

Kommentarer
Postat av: A

Vi kan väl göra nya =)

2008-12-22 @ 17:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0