Snart så..

Ångesten börjar lägga sig.. idag har jag varit på första praktikintervjun, gick bra, men vet fortfarande inte hur jag ska välja om jag får på tidningen. I dett aprojektet verkar det vara mest researcharbete, vilekt ju kan  va kul ett tag, men 10 veckor? hmm vi får se, vore ju en bra merit iaf!

Efteråt satte jag och Elin oss på Espresso House och skrev klart diskussionsunderlägget för årets sista seminarium! En stor Chai Latte på Soyamjölk blev det till! SÅåååå underbart gott, måste kommaihåg att köpa med en burk med sånt te där innan jag åker hem  för jul!

Kommentarer
Postat av: Storasyrran

I know! Har du några naglar kvar? Ska vi laga dem eller kanske göra nya?

2008-12-17 @ 16:28:16
URL: http://minyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0