Kvällspluggeri

Tentaplugg. På något sätt har jag lättare för att plugga sent på kvällen. Jag blir mer kreativ då. Det är inte så att jag inte kan plugga på dagarna, det måste man ju, men jag blir mer rastlös då. Jag har även förmågan att kunna sitta framför tv:n när jag pluggar. Har alltid varit sån. När jag var liten och läste inför läxförhör kunde jag också sätta mig i sängen framför favoritprogrammet och dagen efter ändå skriva full pott. När jag läste pedagogik läste vi om olika lärstilar, väldigt intressant hur olika människor lär in saker på olika sätt vid olika tidpunkter på dygnet. Visst kan det ju vara skönt med tystnad ibland när man läser en god bok, men ärligt talat föredrar jag lite sorl i bakgrunden.. nån som säger emot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0