Tiden mittemellan

Jullovet är slut. Tycker det är rätt schysst att få nästan 3 veckors jullov vid studier på Masternivå!

Men jag klagar inte.

Stan ligger kvar som jag lämnade den, klasskamraterna såg ut precis som förra året och min mentor peppade mig och gav mig tips inför den kommande terminen! Helt i sin ordning med andra ord.

Elin ville inte köpa halsduk med argumentet att vintern ju snart är slut, jag tänkte köpa en för att vintern faktiskt är i sin början, trots att dagarna runt tjugondedag Knut alltid lockar till vårkänslor och längtan till värmen. Ärligt talat vore det faktiskt lite mysigt med snö. Jag menar, om det ändå ska vara vinter! det är ju nu det är tiden mellan jul och vår, tiden utan extra ledigheter i form av klämdagar, varför då inte bara göra det bästa av det och pulsa runt i vit snö med en värmande chailatte i handen...

Kommentarer
Postat av: A

Naglar kan man få igen. Vet inte om gamla pulvret går att använda men det blir inte vitt på det sättet jag vill att det ska så måste ändå beställa. Sen ska det tränas =)

2009-01-13 @ 18:24:15
URL: http://minyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0